joi, 3 martie 2011

Green Hornet


Voi vreti sa'mi spuneti ca filmul asta n'a castigat "Zmeura de Aur"? Serios? De ce? Spuneti'mi va rog doar ca nu sunt singurul prost care n'a inteles nimic din filmul asta. Spuneti'mi va rog ca mai exista lume care a vomitat verde la filmul asta. Bah, eu nu'mi aduc aminte nici de desene animate cu asa ceva, sau benzi desenate, dar asta e altceva. Un scenariu de rahat, un scenariu imputit si o regie extrem de jenanta. Fazele alea "Matrix" style sunt absolut infecte. Nici macar in format 3D nu cred ca se vad misto. Filmul l'am vazut la leptoapa, ceea ce va doresc si voua ca nu merita banii la cinema. N'am inteles exact care era faza cu selectarea indivizilor si a armelor, acea marcare cu roshu in genul "RoboCop". Pana si bataie de final e cretina, o tochitura de prosti pusi acolo care vanau doi handicapati mintal. Amaratii aia doi aveau superputeri?  Nu conteaza, un film de toata jena, si daca cineva a vazut filmul si a ras la vreo scena inseamna ca este invitatul meu la Balceanca. Nota 1! Tras de par!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu