luni, 28 februarie 2011

Season of the witch


Cu juma de gura trebuie sa zic Du'te bah! Mi'a placut tare mult inceputul. A fost absolut genial si anunta un film tare misto. In mare parte asa a si fost, cu unele mici exceptii. Mi s'a parut extrem de lunga scena in care se facea prezentarea actelor de vitejie a cavalerilor europeni si porcariile absolut inutile ale Bisericii Catolice. Ma amuza teribil la filmele de genul asta cum aia vorbesc o engleza si'o latina absolut perfecta. Trecand peste aceste fapte, finalul a fost absolut infect si absolut cretin. Nu puteau sa termine cu diavolul netransformat? Cand au dat'o pe SF m'am lasat pe scaun si'am asteptat sfarsitul care a venit intr'un final tampit. Puteau sa termine si mai prost filmul, dar categoric puteau s'o faca si mai bine. Mi'a placut exemplificarea ciumei asupra popii in pat. Ii dau un 6, si nu'i dau 6 pentru Nicolas Cage ci pentru Ron Perlman care a jucat excelent, spre deosebire de Cage are are o fatza care cere bataie si mila de'o potriva.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu