marți, 15 martie 2011

The Eagle


Pe principiul  Nu te duce bah pana nu stii despre ce e vorba, am vazut The Eagle. Si uite asa am pierdut eu aproape doua ore din viata vazand un film cretin si stupid. Filmul pleaca prost, spunand ca Hadrian a ridicat zidul de rusine. Hai frate! Pe urma filmul continua intr'o sfera proasta. Eu speram sa vad viziunea unui autor care isi expune punctul de vedere in ceea ce priveste disparitia legiunii, dar nu. A trebuit asta sa strice un film interesant, facand o adevarata epopee. Mai ramanea ca aia doi sa se indragosteasca si sa intemeieze o familie si le'avea pe toate. Cea mai tare faza mi s'a parut dansul tribal made in Africa Centrala si faptul ca aia erau pictati cu namol care nu se duce la ploaie, dar la prima imbaiere intr'un rau curge rimelul. Cuvinetele triburilor semanau cu engleza-latina a filmului (PENIBIL), iar scena in care ala bun e ranit si lasat singur langa rau iar raul capata o nunanta rosiatica m'a ingrozit. Nota filmului este 0 (zero!) absolut, pentru ca este absolut cretin! Filmul. Nu credeam ca voi da aceasta nota, dar mediocritatea scenariului m'a fortat.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu