miercuri, 1 septembrie 2010

Grown Ups


Du'te baaaaaahhh!!! Da' du'te si te uita la filmul asta pentru ca merita fiecare banut! Fiecare minut stat la coada la casa de bilete! Pentru ca se rade frate! N'am mai ras asa de bine si'asa de mult cred ca de pe vremea comediilor cu negri (cand am descoperit eu comediile cu negri). Acest film e un fel de "Expendebles" (la ora la care scriu nu am vazut inca filmul), in care s'au adunat foarte multi actori de comedie, dar si actori buni care au reusit sa faca din acest film un deliciu cinematografic. Chiar cand eram pe punctul de a spune ca nu se mai fac comediile cum se faceau candva (vezi American Pie 1-3), acest film vine sa'mi contrazica parerea si sa'mi arate ca inca se fac filme bune. Prezentele feminine fac filmul mult mai frumos, parca toti asteptand ca Salma Hayek sa de jos textila ca in vremurile bune (Desperado). Si bai frate, se intampla si chestia asta, aratandu'ne ca daca vrei si tii la tine, poti avea un corp demential si la 40 si ceva de ani! Cu alte cuvinte se poate! Revenind la film, este plin de momente placute si de momente admirabile, scenele in care crapi de ras fiind absolut dementiale si criminale! Un film in care sfarsitul nu este de'ala lacrimogen, un film care stie sa te tina in priza pana la sfarsit! Nota 9!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu