sâmbătă, 4 septembrie 2010

August Rush


Povestea unui geniu, asa as spune eu. Din pacate nu pot sa zic "Du'te bah" desi tare mult mi'as fi dorit. Poate apare peste cativa ani la cinemateca, pentru ca este un film extraordinar. Am vazut filmul dupa ce'am primit un link pe facebook cu o scena din el. Genial! Deci genial film! Mi'a adus aminte de "Almost Famous". Defapt, "August Rush" ar fi un before "Almost Famous". Un film genial cu actori superbi. In primul rand am vazut'o pe Felicity (serial din '98), cel putin asa a ramas Keri Russell pentru mine o fata superba in toate filmele pe care le'am vazut, din absolut toate punctele de vedere. Chitaristul din film nu stiu cine e, nu prea m'a impresionat. Ei bine, Robin Williams a facut un superb rol secundar, aducandu'mi aminte de "Filantropica", dar intr'un sens pozitiv. Cat despre copil..., ei bine baietasul asta joaca extraordinar. Initial nu prea am inteles ce si cum, care'i este rolul si defapt ce face el, ulterior mi'am dat seama. Este un film de exceptie, pe care vi'l recomand cu cea mai mare caldura. Uitati'va la el seara, singuri sau cu jumatatea, pentru ca se poate si pentru ca poate cine stie, se trezeste in voi spiritul artistic! Nota 9 spre 10, pentru un film absolut foarte bine dozat si cu o idee extraordinara. Vizionare placuta!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu