marți, 14 septembrie 2010

The Expendebles


Daca la Salt am apreciat actiunea cursiva si efectele si tot, filmul asta il desfintez! I'am dat nota 4 de cand am vazut ca o sa apara asa ceva la cinema. Partea cu adevarat horror este ca Stallone a anuntat ca vrea sa faca si partea a 2a a acestui film. O sa fie un film care o sa creasca ratingul ProTvului cand o sa'l difuzeze peste 1 an, pentru ca sunt destui prosti si inculti in Romania. Si'acum despre film: PROST prost PrOsT! Doamne! Noroc ca nu l'am vazut la cinema. Ma asteptatm la ceva mult mai activ, la scene mult mai frumoase, la un adevarat spectacol de efecte speciale si cascadorii. Ete fas! Pretentii! Incepe clasic cu ceva sange, continua cu o intriga, elaborarea si dezvoltarea actiunii, punctul culminant si cautarea vasului de WCu pentru a decarta porcaria de film! Actori multi si actori care au facut istorie cu diverse filme (Rambo, Terminator, Die Hard, Universal Soldier bla bla bla) dar toti acesti eroi pusi gramada nu fac nici cat o ceapa degerata! Pai cu cine sa se bata?? Toti aia mari si grei si monstrii sacrii erau de partea buna! Cu cine sa se bata? Nu aveau si ei adversari buni. Asta e. Nota personala: mi'a placut scena cu avionul din timpul intrigii. Una peste alta, nota 4 cu premeditare!!!!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu