sâmbătă, 28 august 2010

Twilight: Eclipse

Eu nu am vazut nici o eclipsa in filmul asta. Nu am vazut nimic care sa'mi dea de gandit asupra unei eclipse metaforice daca nu fizice, palpabile. Dar autorul stie mai bine si poate cei care au citit cartea. In fine, este un film care m'a tinut treaz, mare lucru la un film cu un actor in rolul principal infect de urat si care isi joaca rolul parca intr'un sictir total. Ai zice ca toti vampirii sunt asa, dar uitandu'ma cu atentie la caracterele celorlalti, mi'am dat seama ca doar acest macho de Seatle se comporta asa. Da, e un film care m'a tinut treaz si asta doar pentru ca actiunea, firul povestii curge bine si repete. Trebuie sa'i multumim actorului ca baiatul care se transforma in diamant la lumina Soarelui nu s'a dezbracat (eu unul nu as fi rezistat presiunii si as fi explodat) si nu au continuat sa mimeze o scena penibila de amor intre un de'ala si'o ea. Pana la urma un film care a stiut sa ma tina captiv, mai ales ca am inceput sa'l vad pe la 12 noaptea cu gandul ca adorm. Nu va zic Du'te bah pentru ca din punctul meu de vedere nu merita, dar este un film de vazut, sub egida L'am vazut si pe asta, altceva nu mai ai? Asa ca, vizionare placuta cand va plictisiti si vreti sa vedeti un film intre doua tinereti. Ii dau nota 7.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu