sâmbătă, 14 august 2010

Inception


DU'TE BAAAAH!!!! Du'te bah la cinema, du'te si vezi filmul asta pentru ca merita toti banutii! Du'te bah la cinema, unde e aer conditionat, unde e sala mare si fotoliul confortabil, unde e proiectie digitala! Du'te acolo unde ai toate conditiile astea pentru ca ai nevoie pentru cele 2h30m pe care trebuie sa le savurezi. Este un film care m'a lasat masca cu ideea lui, pentru ca filmul nu rupe gura targului foarte tare, dar ideea filmului este geniala! Cele 2 ore jumate nu se simt cand intri in lumea filmului si in lumea visului si a mesajelor subliminale. Un film care a fost cu atat mai savurat cu cat am stat la o coada infernala, dar care a meritat, pentru ca am prins ultimele doua bilete destul de ok, si a fost o seara cu atat mai placuta cu cat am mers la mall cu bicicleta, ceea ce va doresc si voua! Este un film despre care am auzit mereu diverse lucruri, un film despre care nu am vrut sa vad si sa aud mai mult decat impresia care a fost la unison buna! Si Doamne ca buna este si parerea mea. A fost un film care ma gandeam ca o sa fie un mare fas, pentru ca asa m'am obisnuit in ultima vreme.., dar se pare ca mr Leonardo DiCaprio a inceput sa joace in filme din ce in ce mai bune, de la Titanic (remember oldies but goldies) pana la acest fenomenal Inception. Ca un minus pe care'l dau acestui film sunt scenele de impuscaturi. Baietii rai trag cu tot felul de arme care au gloante de toate marimile si puterile, si degeaba, baietii buni au bafta si fenteaza gloantele. Exceptand asta, filmul este memorabil. Ii dau o nota pe care cu greu am dat'o, si anume 9.5! Genial! Acestea fiind spuse, va doresc o vizionare lunga si placuta la filmul anului 2010 pana acum!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu