luni, 23 august 2010

Toy Story 3


Pe principiul "ce film sa vad ca sa adorm", am tras de pe torrent asta. Well, mi s'a parut atat de "been there, seen that", pentru ca ideea filmului seamana cu T.S.2. Un filmulet care nu cred ca merita formatul 3D pentru ca nu prea avea scene care sa te faca sa te feresti. Un filmulete de copilarie si un filmulet care merita  vazut peste cativa ani, pentru ca dupa parerea mea sigla sau as putea spune brandul Toy Story a intrat in cinemateca oamenilor care nu se satura sa vada filme. Si cum astfel de filme sunt bune mereu daca se opresc la episodul 3, ele au un efect si mai bun asupra noastra. Va recomand sa'l vedeti seara in pat, sa va aduceti aminte de perioada in care si voi aveati o imaginatie bogata si va jucati cu chestiile mici pe care le aveati. Mi'am adus aminte de colectia Lego pe care o aveam (nush pe unde e) si si eu faceam ca Andy din film, imi imaginam tot felul de chestii. Asa ca va recomand filmul. Un clasic 8, pentru ca puteau sa schimbe putin povestea principala.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu