vineri, 10 iunie 2011

Pirates of the Caribbean 4


Du'te bah ca merita filmul. Nu chiar de tot, dar tot merita. Si merita vazut la cinema, nu acasa. Mi'a placut la nebunie personajul "Barba Neagra" de care am auzit cu totii, frumos machiat baiatu' ala. Si nu numai machiajul mi'a placut ci si cum a jucat. Cat despre domnisoara din film, aceasta "ratzusca cea urata", m'a lasat rece. Tipa de dinainte avea mai mult nerv, eram mai frumoasa, pe cand asta nu a jucat nimic interesant. Am apreciat faptul ca nu am mai avut povestea aia de dragoste tampita din episoadele 1-3, si ca a fost chiar dinamic filmul. Si cu toate astea, e prea mult si episodul 4. Trebuiau sa se opreasca la 3 pentru ca le era genial. Asa sunt convins ca se vor opri la 6. Oricum, filmul merita vazut si merita vazut la cinema, cu o portie buna de popcorn si un pahar mare de suc. Vizionare placuta!

Un comentariu:

  1. Leule lasa filmele comerciale ca iti pierzi timpul, iti sugerez eu un film care-i pe gustul
    tau, pune mina si vezi "Antichrist" al lui
    Lars Von Trier si dupa mai vorbim,
    te-am salutat din Chicago ;)

    RăspundețiȘtergere