joi, 2 iunie 2011

The Hangover 2


Chiar nu se mai produc filme amuzante? Comedii in care sa razi asa cum trebuie la scenele in care teoretic ar trebui sa razi? Desfintez aceasta comedie in care m'am plictisit teribil. Norocul ei e ca n'a durat mult si ca mi'am terminat seara intr'un mod mai placut, ca altfel taiam in carne vie pe'aici. In primul rand n'am inteles nimic din film, inceputul fiind foarte greu. Credeam ca e o continuare a primului film, ca o saga, dar nu. Este un film total independet si cred ca puteau sa'l faca total independent. Si este un film prost independent. Singurele faze in care s'a ras si in care am putut sa rad au fost cele in care pupau din organul chinezului, in care s'a descoperit mirifica partida de sex cu tipa cu cocoshel si..... hhmmm, cam atat. Prin urmare, va doresc un sex placut in timpul filmului. Nota 4!

2 comentarii: