miercuri, 5 ianuarie 2011

Tron: Legacy


Am fost la cinema sa vad filmul asta, ca "domn'e, e 3D si e cu efecte". Poate cu defecte! Eu n'am vazut filmul din 1982 ca n'am stiut de existenta lui. Carcaterizarea cea mai buna a facut'o un nene care era pe randul din fatza mea cu un copil mic, care dormea de mama focului. Atata de interesant i s'a parut! Mi'a adus aminte de taik'meu care sforaia la IMAX de se zguduia bila aia unde'i cinemaul :)). Unde sunt frate efectele alea speciale??? Unde sunt chestiile alea de'l anuntau mare si tare? Si cand te gandesti ca unii au platit ca sa vada 15 minute de preavanpremiera =)). Sa vezi ce??? Singurele scene misto au fost niste momente din curse si batai. Cam atat. In rest este un film de toata jena, un film prost si un film care nu are nici inceput si nici sfarsit inteligent. Mijlocul e cat de cat mai scapat. Iar faptul ca efectele 3D sut niste chestii inutile la acest film spune totul. Nota 5 cu ingaduinta, doar pentru scenele ceva mai alerte din el! Parerea mea e ca cei de la Disney sa'si vada de desenele lor animate si sa lase filmele care vor sa fie mai serioase pe seama unora mai zdraveni.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu