miercuri, 19 ianuarie 2011

The Social Network


"Uita'te bah" la filmul asta pentru ca eu zic ca merita. Nu pot sa spun "Du'te bah" ca nu mi se pare un film de cinema, dar este un film la care merita sa te uiti. Am tot amanat vizionarea acestui film dintr'un motiv foarte simplu: Justin Timberlake! Si faptul ca e despre FaceBook. Si totusi, e un film de doua ore care m'a tinut in priza. Mr. Justin are un rol subtire, de vara, tot am auzit faptul ca a jucat foarte bine. Sa fim seriosi, la ce rol a avut cred ca si chilotii lu' bunica faceau fatza/spate. Restul actorilor, n'am ce sa reprosez. Foarte dragut si foarte bine! Avand in vedere tema filmului si actorii no-name din el, filmul a facut o impresie buna la nivel mondial si asta e foarte bine. Ii dau nota 8! Uitati'va ca merita!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu