miercuri, 14 aprilie 2010

She's out of my league

 
Du'te bah din toata inima la acest film! Daca la comedia lui Woody Allen am ras datorita sarcasmului si momentelor ironice, la acest film am ras pentru ca nu m'am putut abtine, unele replici si situatii au fost foarte tari! Cat despre actori, joaca exceptional. Iar eu cred ca m'am indragostit de Alicia Eve, o super actrita! Fizic vorbind, daca mai zice cineva ceva de Angelina Jolie sux! Alicia e fata tanara si frumoasa, cu un zambet sarmant si cu dotari fizice exceptionale. Recomand filmul baietilor pentru ca au la ce se uita! Este o comedie simpla cu o poveste pe care ai vazut'o in alte zece mii de comedii, dar nu stiu de ce, aceasta comedie m'a facut sa rad cu ceva mai multa pofta decat in alta ocazie. Uitati'va! Dupa mine, dau nota 8 spre 9. Vizionare placuta!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu