joi, 29 aprilie 2010

Eu cand vreau sa fluier, fluier


Primul film romanesc vazut la Drive-In a fost din punctul meu de vedere o aberatie. Este un film care m'a dezamagit, avand in vedere ca celelalte productii romanesti premiate si apreciate chiar au fost misto, ei bine, asta nu mi s'a parut. Cadre lungi, foarte multe momente de tacere, putin dialog, cadre lungi.. Pai l'au filmat pe baiatu' principal cateva secunde bune sa'l vedem cum merge el sa varuiasca un copac si sa vorbeasca la telefon. C'mooooon, chiar nu era atat de importanta scena asta, adica timpul alocat plecarii lui de la un copac pana la celalalt. Inceputul m'a lasat destul de rece, n'am fost chiar atat de patruns de el, dar ma rog.. asta e. Esenta filmului e chiar misto, actul de razvratire fiind foarte bine lucrat si foarte bine amplificat. Finalul in schimb e de toata jena! Nu mi'a venit sa cred ca s'a terminat filmul cu scena aia. Putea sa fie mult mai interesant sau sa mai lungesca cu 30 de minute finalul pentru ca se putea, dar nu.. regizorul a hotarat ca e mai bine asa. Asta e, fiecare cum poate! Actorii au jucat foarte misto. 90% dintre personajele de pe'acolo fiind chiar "studenti" care fac licenta+master+doctorat eventual raman acolo in "cercetare", personaje care fac filmul sa fie mult mai real. Eu mi'as dori sa gasesc o subtitrare in engleza, pentru ca sunt niste injuraturi atat de bogate si atat de frumoase din patrimoniul nostru incat sunt chiar curios cum se traduc alea, asa ca cine ma poate ajuta va rog sa cotizeze. Una peste alta, nota 6-7. Eu zic ca nu merita sa dai bani la cinema pe film pentru 15-20min de actiune propriu-zisa si de idee, restu pana la 96 de minute fiind scene mute, cadre lungi... Se putea mai bine zic eu. Ca fapt divers, mandra mea a fost atat de patruns de film incat a decis ca e mai bine sa doarma.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu