duminică, 24 ianuarie 2010

The Curious Case of Benjamin Button


Imi permit sa spun ca e o porcarie de film. Mult prea lunga, mult prea plictisitoare, ii dau un 5 pt ms. Blanchett care a jucat misto, dar Brad/Molid/Pin Pitt asta sux rau de tot. Cu accentul lui de taranoi de New Orleans poti sa mergi la buda de cateva ori. Un film pe care l'am vazut in 2 reprize, pt ca prima data am adormit. Mdea, misto ideea de viata in sens invers, dar totusi, nu tre sa faci un film de 160 de min pt asta. Pe mine m'a uimit altceva: presa din acea vreme nu a fost anuntata ca un tip s'a nascut batran si ca intinereste? Poate ca era mai interesant asa. Oricum, un film pe care vi'l recomand doar daca aveti nervii tari si nu puteti adormi.
P.S.: toata noaptea am delirat, si deliram numai pe ideea de Ben Button. Naspa noapte!

Un comentariu:

  1. okeyyyy... eu zic ca gresesti, dar este opinia mea... 160 de minute, ok, dar n-a fost un film atat de prost cum reiese din mesajul tau. Adik, da, cum toate filmele vremurilor recente sunt pline de greseli si au inserate tot felul de idiotisme, nici asta nu face exceptie... dar nu e atat de prost. Mie mi s-a parut interesant, nici n-am observat cand au trecut cele 160 de min, si chiar mi s-a parut un film care a adus ceva nou... Cat despre Pitt, c'mon... nici asta nu este un actor atat de prost precum reiese nu doar din postul asta al tau, este simplu: un stereotip... se vede clar ca nu-l inghiti...
    Cat despre partea cu deliratul :))))) eu si acum ma gandesc ca ar fi super tare sa ne nastem batrani, sa ne facem tot stocul de resurse necesare, pentru a ne bucura apoi de tinerete... cel putin asa consider, si logic asa mi-ar placea... Ca, daca luam viata de acum, muncesti cat esti tanar, iti infranezi multe dorinte si pui capat multor posibilitati frumoase ale vietii de tanar, si cand oi fi batran, degeaba oi avea vistieria plina, ca nu te mai tin obloanele fizice sa te bucuri de ceea ce n-ai reusit, vei zice atunci, cand erai in putere...

    Mda... sper sa nu fie cu suparare acest comentariu, e doar opinia mea :*:*:*:*

    RăspundețiȘtergere