luni, 4 ianuarie 2010

Avatar



Am inceput noul an cu Avatar. Ce pot sa zic, un film care merita banii, dar nu la IMAX. In primul rand, avand in vedere ca e duminica, adik uichend, puteau sa puna mai mult de 2 oameni la servirea aia cu popcorn. In al doilea rand, de unde dracu au luat scaunele alea??? Fara suport de pahar??? Un film frumos, ca actiune, un film in care nu simti ca trec 2h40m, un film foarte bine facut. Nu e atat de 3D pe cat ma asteptam, adik nah, la Final Destination am facut febra musculara tot ferindu'ma de obiectele care veneau spre mine. Un film care nu lasa loc de prea multe cuvinte pentru ca e mult prea bine realizat. Si chiar are o tema frumoasa, si un deznodamant mai mult decat bun, cu un inceput de film pe care l'am ratat (din cz de stat la coada de popcorn) si cu un film care a fost mai mult decat ok. Il recomand cu multa caldura dar nu dati bani pe 3D ca nu merita. Vizionare placuta in format normal.

P.S.: ultima data cand am fost cu familia la film a fost la Titanic, deci un moment cu'atat mai frumos.

Un comentariu:

  1. perfect de acord cu tine, deşi am văzut deocamdată doar variantă "normală" a filmului... mie mi s-a părut un film extraordinar, planurile animaţie-real alternând minunat... că veni vorba de animaţie, Na'vi mi s-au părut a fi superbi... în general numesc personajele digitale măscărici... dar ei mi s-au părut pur şi simplu frumoşi, dorindu-mi parcă să existe cu adevărat... epic, epic epic... splendid... În sfârşit SF - Fantasy de excepţie... Ador genul, să sperăm la tot mai multe în ritmul ăsta şi la fel de tari...

    Kiss ya, cinefilule ;)) :*:*:*:*

    RăspundețiȘtergere