joi, 28 aprilie 2011

Hall Pass


Du'te bah si vezi filmul asta! Ah, e atat de mult timp de cand n'am mai scris chestia asta... Mi s'a facut o mica surpriza, si anume bilet la premiera acestui film la cinema si n'am regretat. Misto ideea acestui film. Personal mi'as dori ca nevasta'mea sa'mi ofere asa ceva odata la cativa ani. Maxim am spus! Mah, nu am cine stie ce sa zic despre film. Singura faza care m'a cracanat pe scaun este cea din baia de la hotel (uitati'va si o sa vedeti), spre sfarsitul filmului. Este un film pe care vi'l recomand atat la cinema (pentru ca sunt unele reactii dementiale) sau acasa cu prietena/prietenu' pentru ca merita, poata va trezeste niste idei perverse. Greseli de montaj n'au cum exista intr'o comedie atat de simpla, iar daca exista, mii de scuze, dar le'am ratat. Prin urmare, ii dau un 8. N'am ras cine stie ce la el, dar suficient de bine si de mult incat sa ma simt bine!
P.S.: daca langa tine exista un cuplu de amorezati teribili, cuvinte de genul "ce bou esti" merita!
Enjoy!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu