sâmbătă, 6 noiembrie 2010

The A-Team


Cand am vazut prima data trailerul am zis ca trebuie neaparat sa vad filmul. Du'te bah! si vezi filmul asta pentru ca merita fiecare banut! Nu stiu cati dintre voi ati vazut serialul din anii '80, dar a fost un serial pe care eu il asteptam in fiecare zi la TV. Este un film frumos, un film amuzant, un film care te tine in tensiune si te face sa vrei sa vezi mai mult si mai mult si mai mult! Singura chestie care nu mi'a placut, dar bine... e o nota personala, e faptul ca actiunea se petrece in prezent, cu Iraq si alte chestii. Eu stiam Echipa Alfa ca fiind o gasca de omuleti geniali care faceau pe justitiarii. Dar a fost bine si'asa. Toti actorii au jucat bine si si'au facut personajele geniale si foarte apropiate de nebunii din anii '80. Nota 9 pentru un film care mi'a adus aminte de perioada copilariei si nota 9 pentru tot filmul din punct de vedere obiectiv.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu