miercuri, 28 iulie 2010

Sex and the City unu si doi


1. N'am urmarit deloc serialul, desi stiu ca pe vremea aia facea adevarte ravagii printre tipe, cand era difuzat pe ProTV. Mi'a placut ca mi'a prezentat foarte pe scurt povestea celor nu-stiu-cate serii din serial, continuand practic serialul. Bah, nush cum a fost serialul, dar filmul mi'a placut. In continuare mi se pare extrem de urata S.J. Parker, pe locul doi clasandu'se tipa roshcata. Cel mai misto personaj mi s'a parut blonda nesatula de stim-noi-ce, foarte sincera si foarte directa, cu toate problemele de muiere la 50 de ani. Un film pe care l'am vazut in mai multe reprize, neavand destui nervi si rabdare pentru asaceva. Mr. Big e intradevar mare, nush de unde l'au luat dar e misto de tot tipu'. Mi'a placut personajul care intradevar are fata si spate de om care invarte destul de multi bani prin NY. Personal va recomand filmul, just for fun, iar pentru baieti va recomand sa'l vedeti in reprize de 30 de minute. Face bine la digestie. Nota 8.


2. Dupa primu film am zis sa'l vad si pe'al doilea, mai ales dupa ce am auzit destule critici pozitive. Intradevar frumos film, frumos prin ideea de peisaj, adica numai lucruri frumoase am vazut pe'acolo, frumoase si photoshopate. N'am stiut ca exista si photoshop si pentru filme. Efectele speciale sunt o chestie, scoaterea ridurilor si infrumusetarea extrema a unor femei care arata de 30 de ani cand au peste 50 mi se pare o aberatie. Un film vazut in doua reprize de cate o ora, si m'am uitat mai mult pentru peisaj. Altfel, un film tampit care nu prezinta o actiune concreta. Una se pupa cu unu mai vechi, alta vrea sa faca sex pe plaja dar nu e in Vama, limuzine de lux si apartamente extravagante si cam atat. Mai interesant a fost primu' film. Avea o logica cel putin. Nota 7, iar 7le e pentru peisaj.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu