joi, 13 mai 2010

Iron Man 2


Du'te bah si vezi filmul! L'am vazut in Drive-In, unde o sa ma gasiti mai des decat in celelalte cinematografe. Revenind la film! Merita din cauza efectelor speciale in special, din cauza coloanei sonore care rupe si din cauza actorilor care au jucat destul de bine. Multa actiune, multa bataie, multe momente care sa te tina in priza, au fost si cateva scene tampite in care se discuta vezi doamne interesant si dramatic, dar pana la urma e super misto filmul. Daca ar fi fost si 3D ar fi fost si mai bine. Multe multe efecte speciale si multe multe chestii misto.., chestii de'astea hi-tech! Am stabilit ca le vreau si eu acasa, nu de alta dar mi'ar folosi si mie niste scanere de'alea sofisticate, sau televizoare misto care sa te asculte, sau de ce nu, un nene care'ti vorbeste si'ti da sfaturi matematice. Mi'a placut filmul, asta si datorita actorilor care au jucat cat de cat bine si absolut multumitor. Mickey Rourke a jucat mai bine decat in The Wreastler iar Scarlett Johansson nu conteaza cat de bine a jucat, dar macar e sexy :D. Cat despre Robert Downey Jr. a jucat foarte bine. Un singur lucru nu mi'a placut.., faptul ca Furry de la SHIELD era afroamerican (mi'a luat mult sa zic asa :D), cand se stie ca pe benzile desenate era un tip alb, inalt, bine facut, cu parul grizonat si imbracat intr'un costum albastru. Iar faptul ca in timpul bataliei de la final nu au aratat scene cu oameni care mureau etc..., filmul e ok! Nota 9!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu