miercuri, 23 decembrie 2009

Couples Retreat



Film standard, un cliseu in domeniul filmelor de comedie.In continuare American Pie 1-3 rock the house, ca sa zic asa. Un film pe care nu ti'l recomand la cinema pt ca prea multe faze cu adevarat comice in care sa caz pe jos de ras nu sunt. Asa ca i'al de pe torrent sau de pe DC si uita'te la el in pat cu prietena/prietenul pentru ca la un moment dat de plictiseala si de'atata sentiment de dragoste, POATE o sa ai chef de o partida buna de sex. Dar asta este cu poate. Initial am vrut sa vad Avatarul, dar acum ca nu l'am vazut o sa'l fac cadou la IMAX pt taik'meu de sf Ion. Filmul Couples Retreat nu iese cu absolut nimic in evidenta fata de celelalte, nu am fost atent la detalii si greseli pentru ca mintea'mi zbura in alta parte mult mai interesanta decat filmul, si de aceea va recomand sa NU mergeti al cinema sa'l vedeti. Acasa, in pat, in fotoliu, renteaza mult mai bine.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu